Zgrabna identyfikacja wizualna dla międzynarodowego przedsiębiorstwa poruszającego się w zakresie odnawialnych źródeł energii.
Nasz klient, zajmuje się projektowaniem w zakresie branży sanitarnej oraz sporządzanie audytów (energetycznych oraz przedsiębiorstw). Misją spółki jest wprowadzenie optymalnych rozwiązań dla każdego z inwestorów, tak by inżynieria służyła ludziom, a nie odwrotnie.
Założeniem briefu było stworzenie minimalistycznego i ponadczasowego projektu – uniwersalnego dla wszystkich. Zainspirowani człowiekiem i siłami natury stworzyliśmy dla EFP znak, który ma przypominać dynamizm, przepływ oraz nawiązywać do obrazu natury i ekologii. Chcieliśmy, by kształty układały się w literę „e”, nawiązując do nazwy firmy, dodając jej tożsamości.
Nie mogliśmy użyć w logotypie „4” ze względu na to, że w Chinach, ta liczba przynosi pecha. Zdecydowaliśmy się także na użycie trzech gradientów – każdy symbolizujący inny kanał oferowanych usług – które zgrabnie umieściliśmy na projekcie samochodu oraz segregatorze, kopertach wraz z kalendarzem. Przygotowaliśmy także dodatkową, skróconą wersję znaku do specjalnych zastosowań.
Nie mogliśmy użyć w logotypie „4” ze względu na to, że w Chinach, ta liczba przynosi pecha. Zdecydowaliśmy się także na użycie trzech gradientów – każdy symbolizujący inny kanał oferowanych usług – które zgrabnie umieściliśmy na projekcie samochodu oraz segregatorze, kopertach wraz z kalendarzem. Przygotowaliśmy także dodatkową, skróconą wersję znaku do specjalnych zastosowań.
Realizacja
Identyfikacja wizualna, projekt segregatora, koperty i naklejki na samochód.
Branża
Odnawialne źródła energii, audyty energetyczne oraz przedsiębiorstw.
Data
Marzec 2020.